خانه / شیر ظرفشویی / حراج شیر ظرفشویی عمده مستقیم از کارخانه

حراج شیر ظرفشویی عمده مستقیم از کارخانه

حراج  شیر ظرفشویی عمده مستقیم از کارخانه های بزرگ کشور که به صورت هفتگی از طریق شرکت کایران که هماهنگی زیادی با تولیدکنندگان شیرآلات در کشور دارا می باشد انجام می گردد.

حراج شیر ظرفشویی عمده به صورت زیر انجام می شود:

  1. شرکت کنندگان در حراج شیرآلات با اعلام مقدار نیاز خود می توانند به صورت پیش خرید شیرآلات بهداشتی مورد نیاز خود را خریداری نمایند.
  2. تولید کنندگان و کارخانه های شیر ظرفشویی می‌توانند مقدار تولید شده ی خود را به صورت تخمینی اعلام نموده که به صورت پیش فروش از هفته قبل با دریافت بیعانه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که برای شرکت فروشندگان و خریداران عمده شیرآلات بهداشتی در حراج بزرگ شیرآلات اهرمی میباید حجم محصول و یا خرید خود را مشخص نموده و همین‌طور میزان سفارش خرید مورد نیاز یا قابل تامین خود را اعلام نمایند.

حراج شیر ظرفشویی عمده مستقیم از کارخانه

چگونه در حراج عمده شیرآلات اهرمی مستقیم اقدام نمایید؟

برای شرکت در حراج عمده شیرآلات بهداشتی اهرمی می توانید با کارشناسان ما که ارتباط نزدیکی با تامین کنندگان و تولیدکنندگان شیرآلات ساختمانی دارند تماس گرفته و مشخصات خود را جهت شرکت در این حراج اعلام بفرمایید.

مزایای شرکت در حراج شیرآلات بهداشتی عمده:

از آنجایی که در این حراج شرکت های بزرگ و کارخانجات معتبر کشور، همینطور تولید کنندگان و صادر کنندگان مطرح مختلف کشور حضور دارند; جهت خرید یا فروش محصولات خود به صورت عمده می توانید در این حراجی شرکت کنید و شیرآلات بهداشتی خود را خرید کرده و یا به فروش برسانید. از مزایای شرکت در این حراج آن است که شما می توانید تامین کننده یا مصرف کننده شیر اهرمی خود را برای همیشه مشخص کرده و در طول سال شیرآلات تولید شده ی خود را خرید یا فروش نمایید.

جهت شرکت در حراج بزرگ شیرآلات بهداشتی کشور می توانید با شماره تماس کارشناسان ما که در وبسایت درج شده است تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نموده و مشخصات خود را جهت استفاده در حراجی اعلام نمایید.

جهت فروش و خريد عمده اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: کیوان خزایی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09120495574
آدرس تلگرام: Kairanco@
شماره واتساپ: 989120495574
آدرس سايت: www.faucetshop.ir
پست الکترونيکي: cairangroup@gmail.com

درباره‌ی Kairan