خانه / شیرآلات لاکچری / خرید عمده شیرآلات بهداشتی با کیفیت و لاکچری

خرید عمده شیرآلات بهداشتی با کیفیت و لاکچری

خرید عمده شیرآلات بهداشتی با کیفیت و لاکچری جهت استفاده در پروژه های لوکس، فروشندگان لوازم ساختمانی و مشتریان صادراتی ما انجام می گیرد.

انواع شیرآلات بهداشتی از نظر وزن:

  1.  شیرآلات بهداشتی سبک،این سبک شیرآلات به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالا طرفداران زیادی در کشور و حتی کشورهای همسایه که خواهان خریداری شیرآلات ارزانتر هستند طرفداران زیادی دارد
  2. شیرآلات بهداشتی سنگین ،این سبک شیرآلات مناسب پروژه های لوکس و صادرات به کشورهای ارپایی و مشتریان ما در اروپا می باشند.

خرید عمده شیرآلات بهداشتی

خرید عمده شیرآلات بهداشتی با کیفیت :

شرکت ما جهت تامین نیاز مشتریان عمده خود نیاز به خرید حجم بالایی از شیرآلات بهداشتی با کیفیت دارد لذا از کلیه همکاران که توانایی تامین و تولید و تحویل انواع و اقسام و مدل های شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در رنگ های مختلف و انواع جنس ها را دارند دعوت به همکاری می گردد.

قیمت عمده شیرآلات بهداشتی در بازار

قیمت شیرآلات بهداشتی در بازار به فاکتور های زیادی بستگی دارد که از آن جمله می توان طرح، مدل ،جنس ، رنگ و کاربرد آن تاثیر مستقیمی دارد. برای آگاهی از قیمت شیرآلات اهرمی تولید و عرضه شده توسط گروه بازرگانی کایران همکاران ما همه روزه آمادگی پاسخگویی به تماس یا پیام های شما را دارا می باشند.

خرید عمده شیرآلات بهداشتی

مرکز پخش شیرآلات ساختمانی

دوستان و همکاران و خریدارانی که در عرصه ی خرید و  یا تولید و فروش شیرآلات بهداشتی فعالیت دارند همه روزه میتولنند با نمایندگی های ما در اکثر شهرهای کشور تماس گرفته و یا جهت اخذ نمایندگی گروه بازرگانی کایران با ما مشورت نمایند.راههای ارتباطب با مدیران فروش گروه بازرگانی کایران در سایت قید شده است.

مشاوره رایگان

جهت فروش و خرید عمده انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی از جمله شیر ظرفشویی، شیر دستشویی، شیر روشویی، شبر توالت و شیرآلات حمام، دوش و علم حمام و و سایر متعلقات مربوط به شیرآلات ، کارشناسان ما که ارتباط مستقیمی با مصرف کنندگان و تامین کنندگان و کارخانجات معتبر و فروشگاه‌های بزرگ کشور دارند تماس گرفته و از مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید.

جهت فروش و خريد عمده اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: کیوان خزایی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09120495574
آدرس تلگرام: Kairanco@
شماره واتساپ: 989120495574
آدرس سايت: www.faucetshop.ir
پست الکترونيکي: cairangroup@gmail.com

درباره‌ی Kairan